1 Nisan 2012 Pazar

Sınav öncesi sessizlik

     1 Nisan benim için hiç bir şey ifade etmiyor. Her neyse, dershanede hoca sınav yapacağım dedi, çıkardık kağıtları, hiç de anlamadığım bir ders, hep anlamış gibi yaparım, sonra yazdık altı soruyu. Eneeee. Denklemli x li y li sorular gelmez mi? Sıçtın Meli, sıçtın! Yapabildiklerimi yaptım, 1 - 2 soruyu bilerek yapmışım, belki bilmiyor da olabilirim. Sonra ölümüne salladım. Hoca verin kağıtları dedi. Bu sonuçları ailenize yollayacağım dedi, biraz önce sıçmamışsın Meli, asıl şimdi sıçtın! dedim. Zaten her haltı ailemize söylüyorlar, hocadan şaka beklemiyordum ve yapmadı da zaten, kağıtları okumasın diye hocaya yalakalık yapıp yalvardık, üzerine yavşayanlarımız da oldu, tamam o zaman, haftaya tekrar sınav dedi... Benzer sorular soracakmış. Okusaydı daha iyiydi o zaman, en azından sıkıntıdan kurtulurduk. Ha bir de bu devlet harbi salakmış lan, 4+4+4 12 eder, bak ben bile hesaplayabiliyorum, siz hala beceremiyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder