9 Nisan 2012 Pazartesi

Mükemmel yaratıklar!

      Tamamtamamtamam, herkes mükemmel, sorun Meli'de, Meli bir bok bilmiyor, Meli hiç bir şeyden anlamıyor, Meli gerizekalı, Meli dinsiz, Meli'den hiç bir bok olmaz, Meli'nin asla sevgilisi olmaz, Meli kesin evde kalır, Meli aptal, Meli'nin hedefi olmadığı için ondan hiç bir bok olmaz, temizlikçi olur.

    Mükemmel yaratıklar! Her şeyi çok iyi bilmiyorsunuz!

    Bilmiyorsunuz işte, bilmiyorsunuz! Kulaktan duyma, internette okuduğunuz iki üç kelimeyle olmuyor, olmuyor!
 
    Gelelim sadede, her şey sandığınız gibi değil! Bugün, nalet olası matematik proje ödevleri gidecekti, zaten performanstan 75 vermiş, sınavdan da 39, ne bok yesem de bunu düzeltsem diye, ödevi kıçımla anlayıp, ortaya beslenilesi bir ödevcik çıkardım... Matematik test kitabı alıp işlediğimiz konuya kadar çözüp kitabı olduğu gibi hocaya getirecekmişiz, lan o ne biçim, ne boktan bir ödev öyle! Resmen reklam, yayıncılık adı, her yerinde çiçekli böcekli resimler, böööğğğkk... Ben de bitirdim kitabı ama , soruları keserek bir güzel çerçeve felan şeedip 4 - 5 kağıtlık, 30 soruluk bir ödev çıkardım ortaya... Okula bir gittim, kısır kalasıcalar, inekler, yalakalar en az 400 soru getirmiş! Ama yazıları çok boktan, yemin ediyorum doktor bile okuyamaz, hoca onlara 100 verirse, ciddiyim hocaya bağırırım! Geçen de yaptı aynısını! Tüm ergenler ödevi babasına yaptırmış, onlara 100 verdi, (hocam kısır kalın) şerefsiz ilkokullular, ben kıçımı yırtıp kendim çizmiştim, 1 - 2 mm kaydı diye 75 verdi,  sonra Meli küfür etti oluyor! Her yerde haksızlık var! Ben ne kadar kendimi savunduysam atılmakla tehdit edildim! Böyle mekanlarda okuyacaksam, okumayayım daha iyi! Her yerde torpil, her yerde ayrımcılık, her yerde parası olan şanslı, hep zengin züppelerinin hakkı her şey, biz ne yapacağız o zaman? Okula kayıt parası istemişlerdi geçen yıl, ulan daha yeni taşındım kağıt çocuğu, neyin kafasını yaşıyorsun sen? Okul sınıflarına stor perde yaptırdılar, neymiş fiyatı 6000 TLyi geçiyormuş da, bağış lazımmış da, LAN KAĞIT ÇOCUĞU BANA MI SORDUN YAPTIRIRKEN? YAPTIRMASAYDIN O ZAMAN! Sürekli aidat zarfları felan yolluyorlar, baktım getirmeyince ses çıkmıyor, getirmemeye başladım ben de, zaten çoğunluk getirmiyor. Zaten sürekli sınav parası, beden parası ayağına bir ton para topluyorlar, müdürün modem şifresini kırdım çünkü çok basitti, okulun adının baş harfleri + 12345 , teneffüslerde her boka para isteyen okula faturayı giydirmek de çok güzel, youtube, facebook, her şeye giriyor bu müdürün modemi
 lan yoksa bu herif kapı kilitliyken?! Tamam fesatlaşmayayım ama olabilir yani -,-  Yeni gelenler 5 - 6 aydır serbest geliyor, kışın belime gelen karda kalın pantolon giydim diye okuldan atılma tehdidi alıyorum, üstelik giydiğim pantolon okul formasının renginde, forma değil ama fazla dikkat çekmiyor,  atılmak bana ödül olur ki, beyinsizler! Alın okulunuzun uçakların çarpmaması için yukarıda dikili olan direğinin üzerine oturun kağıt çocukları! Bu forma mantığını anlamıyorum ben, bizim okulun formaları en az 180 TL tutuyor, o fiyata bir günlük forma alınacağına, adam gibi pantolon gömlek felan alınır, yani giyimde çok fark olmaz elbet.


Okullarımızda insanı hayattan nefret ettirecek her türlü şey bulunuyor,
Torpil yapan hocalar, beyinsiz bir kantinci, ( ki kantindeki olay yüzünden açlıktan gebersem de sakız bile almıcam, inat işte ) Saçlarım toplu oluğu halde topla iyice diye bağıran ama yanındaki kızın saçlarını beline geldiği ve açık olduğu halde gözünün içine girdiği halde bir şey demeyen hocalar, olduğumdan daha kısa ve şişman ve tipsiz gösteren bir okul forması, derste su içtiğinde iki ders ayakta bekleten pislik bir hoca, sağlık sorunumdan dolayı koşarken boğulup yere yığılma aşamasına gelsem de, yalan söylediğimi düşünüp sürekli bana laf eden bir moruk bedenci, ve daha niceleri...

Merak etmeyin lan, isyankar ergen değilim,

Meli, amaçları olduğu için çok mal biri, diğerlerinin bilmediklerini bildiği için çok beyinsiz biri, çok müzik dinlediği için gerizekalı biri, kimbilir, belki de diğerleri gerçekten haklıdır. Matematikten 39 aldığım için gerçekten beyinsizimdir. Bilgisayarda sadece oyun oynamak yerine çizim, tasarım, kodlama vs. denemeleri yaptığım için benden bir bok olmaz zaten, morukların dediği gibi doktor olup onları iyileştirmeliyim, o zamana onlar zaten geberir ki, Meli , ayrılan bir grubun şarkılarını dinleyip ezberleyecek kadar salak, Meli, Justin Bieber'dan nefret edecek kadar tipten anlamıyor, Meli kendinden çok arkadaşlarını düşünecek kadar aptal biri.
Evet evet, aynen öyle, herkes haklı. Tek sorunlu benim, çünkü herkesten farklı şeyler düşünüyorum, herkes aynı, herkes programlanmış, ya da yok, Meli farklı ve aptal.

2 yorum:

  1. meli okulunu basacağım ha! bu ne biçim okul bu ne b*ktan yöneyim?! eğitim mi veriyo bunlar.. zaten oldum olası aidatlara uyuz olmuşumdur.okula stor perde yaptırmak senin neyine ulan? ha bi de şey var. müdürün odasında hem kalorif hem klima varmı sizin? bak bizim okulda yönetim katı tüm diğer katlardan daha sıcak. Yönetim odalarında nefes alınmıyor. öyle sıcak. e nefes almayınca beyne oksijen gitmiyor. belki sizin hocaların mallığı buradan geliyordur ben buna bağlıyorum da.

    YanıtlaSil
  2. evet var. kışın sınıfta kıçımız donarken onların odaları sıcaktı. neden sınıflar soğuk diye sorduğumuzda gaz alamadıklarını ve bittiğini söylediler. neyse, hepsi kısır kalsın,kağıt çocukları.

    YanıtlaSil