3 Nisan 2012 Salı

Meli'nin kendi çapında isyanı

Öncelikle, ne bileyim bazılarının varlığı yokluğu bir oluyor, neredeyse herkes çıkarı için kıçını satacak duruma gelmiş, bir saattir kulağının dibinde bağırdığım insanlar sessizlikte bile beni tınlamıyorlar ama, ben duymazdan gelince, " Of Meli sen zaten hep böyle yap bıktım şu tavırlarından, kaç yaşındasın sen? " gibi cevaplar...

Bir tane tipsiz çocuğu kendine ayarlamak için 5 ay boyunca kıçını yırtan, boku bokuna ağlayan kız, şimdi "Abi yaa ben 1 - 2 aydır bu Horoz'u seviyordum" demesi üzerine, sakallı kızımız başlamaz mı yaygaraya! "Yaaaa Horoz'u ben seviyordum zaten çıkıp ayrıldık, sen ne biçim dostsun, hani sen Kızılötesi'ni seviyordun?! " demesi, bunun üzerine kabağın benim başıma patlaması, " Meli bir cevap ver ya biz burada neyin derdindeyiz tınlamıyorsun bile! " demesi üzerine, sinirlerimin patlayarak, " Erkek erkek diye götlerinden koşuyorsunuz, yakışıklı olsalar o da yok, sizin göz zevkinizi sikeyim ben! " diye bağırıyorum... Bunun üzerine duymamaları beni çileden çıkarıyor, " DUYDUNUZ MU LAN?' " diye bağırıyorum, yine cevap gelmiyor, sonra yine bu konuyla alakası olan, erkek peşinde koşan birisini çağırıyorlar, " Meli, sen şunun yerine geç şimdi biz bişey konuşcaz şu olayı halledelim " diye. " İyi, ne bok yerseniz yiyin, bu arada kendinizi satmaya yaklaştınız, o kadar gerizekalısınız! " diyorum...

Tamam, elbet ki aşk da yaşanacak bir duygudur, yaşayanlara da saygım sonsuz fakat, bunlarınki aşk olsa, elbet ki küfür etmem. Bir ay içerisinde en az 10 kişiye aşık olup en az 4 kişiyle çıkmanın başka ne tür bir açıklaması olabilir ki? Gerçekten sevmediklerine, Meli olduğum kadar eminim! Sırf çocuk büyük sınıflarda ve tanınıyor diye çıkma çabaları!

Onlardan ayrıldıklarında zırıl zırıl zırlıyorlar, haklı olarak destek çıkmıyorum, şeetsen destek çıkmam! Bana ne, ağlasın dursun, ağlamayla her bok çözülseydi, hey yavrum hey... Ama bazen insanların ağlamaya ihtiyacı vardır.


Bir şey olmuş gibi, ciyak ciyak "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! NE OLMUŞ BİLİYOOĞR MUSNUUUZZZ KIZZLLLAAAARRRRRRR?!!" gibi, bi' konuşmaları değiştirmeler felan, gürültü kirliliği lan. Son ses kulaklıkla müzik dinlememe rağmen kulağımı tırmalıyor işte!

2 yorum:

  1. ah meli ortam kötü kolla... demiyeceğim sen baya bir kolluyosun anladığım kadarıyla. kız milleti değil mi güzel yerlere vurgu yapmışsın 22 yaşına gelmiş kız aynı durumda yahu 7 gün içinde 7 erkek adı duyuyorum ağzından kiminin!! sonra da aman efendim mutlu olamıyormuş depresyondaymış... yürü git ya kızdım bak gene:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların depresyonlarını tuvalet olarak kullanmak istiyorum.

      Sil