27 Nisan 2012 Cuma

düşündüm de, harbiden

   Üşengeçliğimden dolayı bir süre yazı yazmamıştım, ama yazmanın gerekli olduğunu anladım... Ha bir de bayadır dinlediğim bir şarkı;
çok ormantik, çok güzel. <3

   Ha bir de transformice diye bir oyuna başladım. Oyunun türk serveri ergen piçlerle dolu ama idare edeceğiz artık. Oyuna yeni başlayıp bilmeyenlere küfür, ona küfür buna küfür, evlat olsa beslenmez tipler.

İşte her neyse, bahar şenliği yapılacak okulda, bizim gerizekalılar şarkı söyleyecekler tutturdular meli sen de gel sen de diye... Gelmiyorum ergen ergen şeyler açarsınız dedim, 3 - 4 tane t.A.T.u. şarkısı yazabilirsin dediler, nasıl koşup gittiğimi hatırlamıyorum ama şarkı listesine baktığımda bir an kendimi öldürmek istedim, arabesk rap bile vardı, onların üzerini karalayıp aklıma ilk gelen şarkıları yazdım. Eneee. Ya tvoya ne pervaya, all the things she said, nas ne dogonyat. Söyleme çalışmalarım;


Rampampampampampamramramramrampampam LAN HADİ MÜZİK BAŞLASANA KONUŞMAYI YAPAMIYORUM

vızıryaağt i uspokooiittssyyaaaa zoloooto molçaniiiyyee
raadiiiyooooo enee ne diyodu burda, şarkı sözü, şarkı sözüü...



Радио бессонница,

Станция прощание.




byecconnitsaaaa stantsya proşçaaaniyyyeeeeeeeee




sonra meli'nn dil isyanı, YEAAAAAAA OO HAARFFF EEE DEĞİL Mİİ NİYE YEEEEE DİYE OKUYORUZ ZATEN Y HARFİ DE VAR BUNLARDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA diye bağırmam üzerine




annem odaya girer. Meli ne yapıyorsun? Anne ya e harfi ye diye okunur mu ya ?

ne bileyim aa demek ki okunuyo biraz da ders çalışsan olmuyo dimi batıyo batıyoooo






Yaz tatilinde Rusça kursuna başlıcam, umarım 1 - 2  yıla biter ya. Nedensiz bir şekilde öğrenmek istiyorum. :3

Her neyse işte, okulda ne zaman prova yapacak olsak hanımefendiciklerin hep bir işi oluyor. Amına koyim sanki dünyayı kurtarıyorsunuz. Neymiş bu okulda olay eksik olmuyormuş. Bulaşmazsan eksik olur kağıt çocuğu.


1 yorum:

  1. rusça.. hım zevkli özellikle alfabesi kiril olduğu için yazılanı okudğunda bile tarifsiz bir his kaplıyor içini. aynı zamanda bir konuşma duyup da anladıgında of diyorum. Öğren öğren benim de zorunlu yabancı dil okulumda. Hocam biraz pasif öğretme konusunda ama kursta daha başarılı oluyor rusça öğrenme tavsiye ettiğim bir dil.

    YanıtlaSil