27 Mart 2012 Salı

Ruhsuzlar dehşeti!

Efenim, şimdi... t.A.T.u. ayrıldıktan sonra gruptaki Lena'nın Yulya ve t.A.T.u. için yaptığı bir şarkı ve klibi var, yani şarkının klibi yani klibin şarkısı, yani neyse anlayan anladı. Her izleyişimde zırlayıp duruyorum, sulugöz oluyorum, her izleyen gülüyor. Yoksa ruhsuz olan ben miyim?



Neyse işte, ben çok duygusal birisiydim, ne bileyim ota boka ağlıyordum işte. Sonra beni psikoloğa götürmekle tehdit ettiler, bu şarkıcıya da ağlıyo, bok kırığı şeylere canını sıkıyor diye...


Matematikten 39 aldım, ne bok yerim hiç bilmiyorum. Bizimkiler kızmıyorlar ama çok dırdır ediyorlar, dersleri kötüymüş onların da bu yaştayken, ne yani ben cebir çözemezsem web tasarımcı/grafiker olamaz mıyım? elbette olurum. Hiç bir şeye yaramıyor o nalet olası x y z li işlemler *-* x'i oluşturan o iki çubuğu kırıp x'in  kıçına sokasım geliyor. Öylesine bir nefret, şimdi "baba bişey dicem ama kızma ben matematikten 39 aldım" diyeceğim. İşte böyle aslında olmayan okuyucularım.

Üçtür yazıda "bok" kelimesi geçiyor, aha dört oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder