21 Mart 2012 Çarşamba

Psikolojiyi şeeden şeyler

Psikolojiyi şeeden şeyler...

Okuduğum okulda bir tane bile yakışıklı erkek bulunmaması, hepsinin asimetrik tipli olması, kızların bıyıklı veyahutta sakallı olmaları,

O kızlara epilatör alacak kadar paramın olmaması,

Bayan İnek'in benden bir yaş küçük olması,

Bizimkilerin sürekli o bıyıklıyı bana örnek göstermeleri,

O benden yüksek alınca onu övmeleri,

Ben puanım kötü olduğu halde onu geçtiğimde dırdırlanmaları,

Tanıdığım herkesin siyah ojeye karşı olması,

Çoğu kızın Justin Bieber ve İsmail YK hayranı olacak kadar gerizekalı olması,

Tek iyi dersimin İngilizce olması,

Tek anladığım konunun bilgisayar olması,

Tüm arkadaşlarımın beni satması,

Üstelik tipsiz sevgilileri için,

Zevklerini s*ktiklerim...

İstediğim kitabı alamamam, ay yok o çok kötü argolu dırdırları,

Sinemaya gidilecekse gidemeyecek tek kişi ben olmam, bir tek benimkiler izin vermez,

Kiril alfabesini Rusça bilen arkadaştan daha güzel yazıyor olmam,

Müziksiz yaşayamıyor olmam,

En büyük t.A.T.u. [lena katina - yulya volkova] hayranı olmam. Ve insanların bir bok bilmeyerek onları lezbiyen sanmaları,

Dipnot, bir bok bilmeyen veleduslar okuyorsa, yulya ismine gülen ergenuslar, rusça yazılışındaki harfleri çevirince böyle oluyor. Mükemmel değilsiniz, bilin istedim.



Neyse, ha bir de herkes neden bu kadar sıradan ? KİM PROGRAMLADI LAN SİZİ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder