25 Mart 2012 Pazar

O değil de, kendimi anlatamıyorum lan ben.

       Bir önceki yazımda, " kağıt çocuğu" nun ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok ama neyse... Efendim, ben kendini açıklayamayan bir insanım ki, zorunlu olarak gittiğim ve ne kadar gereksiz şey varsa öğretilen okuldaki öğrenciler,  " kitapları çantaya koydum " cümlesini bile yanlış anlıyorlar. Ne diyeyim ulan o zaman? Bu şekilde de şizofrenik birisi olmama büyük katkıları bulunmuştur.

        Aşırı derecede hayvansever biriyim.  Bu da onların benden nefret etmeleri için bir sebeptir ki, sabah okula giderken yoldaki köpekleri seviyorum. ( Sitede yaklaşık 10 - 12 tane köpek var.) Arkadaşım kaçıyor bırak şunları ısıracak o zaman ne halt yeriz? diye. Yanında ben varım, ısırırsa hastane masrafıydı her bokunu ödemem, korkma. Seversen bir şey yapmıyor onlar.

        Ve okuldaki tüm kızlar sevgili peşinde, hele de bizim sınıf. Yakışıklı da yok ki, neyine aşık oluyorsunuz lan? Birininki turuncu saçlı ve tipsiz ve boyu kısa ve kilolu. Yani geoit gibi diyebiliriz. Bir diğerininki apaçi zaten, mesaj atınca felan " oQ tawaw bHn soLerw xS" " tarzı bir cevap yazıyor. Normalde de kısa boylu ve apaçi ve gerizekalı ve beyinsiz ve liste uzar gider. Bir diğerininki de apaçinin kankası, o da fazla Polat izliyor, okula takım elbiseyle gelmeler, konuşmalar felan...

      Böyle insanların içerisinde, akli dengeyi yitirmemek mümkün değil.

Bu arada yazılarımın gerçekten çok bokumtırak ve ergenik olduğunu biliyorum.

4 yorum:

  1. hehe çılgınsın ya ikidir yazılarını okuyorum ama eğleniyorum ha bokumsu değil bok gibi diyebiliriz ama olsun ben eğlendim:) devam et böyle baştan savma yaz ama hep çeki düzen verme kendine çünkü bu çok doğal haydi sağlıcakla=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal olduğun için teşekkürler..:D Evet yazılarımın berbat olduğunu bile bile yazıyorum. <3

      Sil
    2. bunu bile bile yazıyorum nasıl bir cümledir yahu özgüvenini yirim. neyse diğer yazını okuyacağım oyalama beni şimdi hehe:) haydi sağlıcakla

      Sil
    3. Zaten bu özgüvenim olmasa ne bok yerdim, hiç bilmiyorum.

      Sil