25 Mart 2012 Pazar

Krobeyinsizpislikgerizekalıhayvantipinesıçılasıapaçiergenonunbununçocukları.

   Dershanede gerçekten çok kro tipler var. Apaçi, saçlar felan dik öyle, 5 dakikalık bokumtırak remixlerle coşmalarından tut, türküler, Ankara havaları vs. açıp topluca misket oynamalarına kadar... Ciddi anlamda şeedesim var onları, şizofren oldum lan resmen bunların yüzünden. Bir de o saçlar için kuaföre gidip para veriyorlarmış! Ben o saçları yapan kuaförün kullandığı saç spreyinin üzerindeki etiketin yapışkanının üretildiği fabrikanın giriş kapısındaki tabelanın eskimeye yüz tutmuş yazılarını yazan kişinin giydiği gömleğin delinmiş cebinden düşen paranın kaybolduğu topraktaki mikropları şeedeyim.

  Hocalar tınlamıyor, üzerine bu kağıt çocuğu telefona bas takarak sesini artırıyor. Son kes küfüre başlıyorum.


Sonra yine bu kağıt çocuğu bana " Sana ne lan istedeem müzüğü açarım gızım " diyor.

" ULAN KAĞIT ÇOCUĞU, SENİN AÇACAĞIN REMIXLERİ YAPANLARI ŞEEDEYİM! " diye bağırıyorum.

" Sağa ne laaağğn gapatmıyom " diyor. Bunlar kro, harbi kro, ben bunları şeedeyim! Ciddi ciddi şeedicem, kafasına 4 - 5 kez çantamı fırlatmışım birine. Sonra da hocalar bana kızıyor. Neyse, ne kadar apaçi , ergen rap dinleyen vs. tip varsa, HEPİNİZİ ŞEEDEYİM.

2 yorum:

  1. Çok şeedici bir başlık olmuş. Beğendim. Şeedi... Pardon yani kutluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok şeedi- teşekkür ediyorum yani.

      Sil